Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Κάτια Δανδουλάκη: «Τώρα είμαι χρεωμένη»


Η Κάτια Δανδουλάκη δεν έχει μάθει να κρύβεται από τους θαυμαστές της.

Η ηθοποιός έχει κάνει επαγγελματικά ανοίγματα, έχει χάσει χρήματα και το λέει.

Ωστόσο, φαίνεται ότι έχει παράπονο από κάποιους που είπαν ότι η ηθοποιός κάνει έκκληση βοήθειας επειδή χάνει τη περιουσία της.

«Πάντα έλεγα ότι επέλεγα να κάνω επιχείρηση, βεβαίως χάνω χρήματα, ότι χρήματα έχω βγάλει τα χάνω, γιατί ήταν δική μου επιλογή», δήλωσε στο Λοιπόν και συνέχισε: «Το χάρηκα πάρα πολύ αυτό που έκανα και τώρα είμαι χρεωμένη διότι εγώ το επέλεξα. Δεν υπήρξε κλάψα πάνω σ’ αυτό. Δεν έκατσα ν’ ασχοληθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...