Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Μενούνος- «Οι γονείς μου δεν μου μιλούσαν γιατί ήθελαν να παντρευτώ Έλληνα»

Maria Menounos at the premiere of "27 Dre...
(Photo credit: Wikipedia)
Maria Menounos at the 81st Academy Awards
(Photo credit: Wikipedia)

Άκρως εξομολογητική διάθεση είχε η Ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια σε συνέντευξη που έδωσε μιλώντας για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, την σημασία της οικογένειας και το πόσο πολύ ήθελαν οι γονείς της να παντρευτεί Έλληνα.


«Οι γονείς μου ήρθαν στην Αμερική για καλύτερη ζωή. Όταν γεννήθηκα έπρεπε να πάμε στη δουλειά με τους γονείς μου γιατί δεν είχαν χρήματα για νταντά, κι έτσι από τη στιγμή που μπορούσα να βοηθήσω, βοήθαγα κι εγώ τη μητέρα μου που καθάριζε νυχτερινά κέντρα, σφουγγαρίζοντας πατώματα. 
 
Καλύτερα που ήταν έτσι τα πράγματα, γιατί έμαθα πώς να δουλεύω σκληρά και τι είναι η οικογένεια, αφού ήμασταν συνέχεια μαζί». 
 
Αυτό δήλωσε η Μαρία Μενούνος, που κάνει διακοπές αυτό τον καιρό στην Ελλάδα, προσθέτοντας πως -πριν γίνει γνωστή- δούλευε για έξι ολόκληρα χρόνια ως σερβιτόρα σε φαστφουντάδικο.

Ενώ, συγκεκριμένα για την σχέση της με τον Κέβιν, είχε να πει: 
 
«Οι γονείς μου όταν έμαθαν ότι έχω σχέση με τον Kevin δεν μου μιλούσαν. Ήθελαν να παντρευτώ Έλληνα, αλλά όταν τον γνώρισαν καλύτερα τον αγάπησαν. Είναι πολύ καλός, είναι έξυπνος, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Δουλεύει τόσο σκληρά για να είμαι εγώ χαρούμενη και φροντίζει για να γίνουν όλα τα όνειρά μου πραγματικότητα».

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...