Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μιχάλης Ασλάνης: 'Ήμουν ξενοδόχος χωρίς πληρωμή. Έχουν περάσει από εκεί όλοι'

Ο Μιχάλης Ασλάνης είναι από τους ανθρώπους που έχουν ζήσει στο μέγιστο τη χλιδή και το lifestyle. Ο ίδιος πιστεύει ότι αν δεν είχε όλα αυτά, ίσως να μην είχε και όλους αυτούς τους ανθρώπους δίπλα του. 

«Εκείνη την εποχή ήταν της μόδας το γκλάμουρ, η πολυτέλεια, η άνεση, η ξεγνοιασιά. Όλα αυτά είναι το lifestyle. Απαιτούνταν να έχω ένα σπίτι στη Μύκονο. Αν κι εγώ τη Μύκονο και το λέω πρώτη φορά και δεν πρέπει να το πω, αλλά θα το πω, ποτέ, δεν την αγάπησα τόσο πολύ», αποκάλυψε στο Λοιπόν ο σχεδιαστής και συνέχισε: 

«Ίσως ήμουν επηρεασμένος από τις φήμες των άλλων. Ποτέ δεν μπόρεσα αυτόν τον αέρα τον τρελό, την υγρασία, που πήγαινα κι έλεγα: «Τα κόκαλά μου, Θεέ μου πονάνε». Ήμουν ξενοδόχος χωρίς πληρωμή, καταλαβαίνεις τι γινόταν. Έχουν περάσει από εκεί όλοι, όλο το star system». 

Τέλος, ο Μιχάλης Ασλάνης αποκάλυψε ότι το σπίτι το έκανε για όλους όσους ήθελε να φιλοξενεί, αφού είναι άνθρωπος που του αρέσει η συντροφιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...