Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Συνεχίζει η Ναταλία Γερμανού "Μες την καλή χαρά;"

Η Ναταλία Γερμανού μετράει αντίστροφα, αφού αύριο η εκπομπή "Μες την καλή χαρά" ρίχνει αυλαία αύριο.

Πριν, όμως, φύγει για τις καλοκαιρινές της διακοπές, κρίνει την τηλεοπτική σεζόν που αφήνει πίσω της και αποκαλύπτει τι θα κάνει απο Σεπτέμβρη.

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξή της...

Πώς είδες τη φετινή τηλεοπτική σεζόν;
Κάθε πέρυσι και καλύτερα! Και επειδή το έχω συζητήσει και με άλλους συναδέλφους, όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Δεν χάνω όμως την αισιοδοξία μου και θέλω να πιστεύω ότι η τηλεόραση θα δει καλύτερες μέρες. Κάθε κοσκίνισμα που γίνεται, γίνεται για καλό. Δεν πειράζει, τελικά σκληραίνει το τοπίο και λιγοστεύουν τα πράγματα.

Θα είσαι και του χρόνου "Μες την καλή χαρά";
Ναι, υπάρχει ένα θετικό κλίμα αυτό είναι καλό. Μόνο που δε αποφασίζω εγώ. Τις αποφάσεις τις παίρνει το κανάλι. Ωστόσο, αν όλα πάνε καλά και αν θα υπάρξουν αλλαγές ακόμα και στα άτομα, αυτό επίσης δνε μπορώ να το απαντήσω εγώ. Σαφώς και θα με ρωτήσουν, δεν πιστεύω ότι θα με άφηναν απ΄έξω. Υπάρχει σαφέστατη διάθεση να συνεχίσουμε. Εγώ είμαι λίγο προληπτική. Αν δεν υπογράψω, δεν μπορώ να πω κάτι στα σίγουρα.


Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...