Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Βασίλης Παλαιολόγος: «Ο έρωτας δεν έχει φύλο»

Ο γνωστός ηθοποιός, Βασίλης Παλαιολόγος, παραχώρησε συνέντευξη στην Φανή Πλατσατούρα και στο newpost.gr. Μεταξύ άλλων, μίλησε για την τηλεόραση, τα τουρκικά σίριαλ  αλλά και τι ρόλο παίζει ο έρωτας στη ζωή του.

Η νέα μόδα των τούρκικων σήριαλ που κατακλύζουν την ελληνική tv σας βρίσκει σύμφωνο;

«Τα τούρκικα σήριαλ μας αποχαυνώνουν και μας κάνουν να ξεχνιόμαστε. Κάποια από αυτά είναι αξιόλογα αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να αντικαταστήσουν τα ελληνικά. Έχουν γίνει της μόδας γιατί πουλάνε. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η τηλεόραση και αυτό το επίπεδό της. Δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα, με πανικοβάλλει και καταστρέφει την ψυχολογία μου».

Τι ρόλο παίζει ο έρωτας στη ζωή σας; Έχετε δηλώσει σε συνέντευξή σας στον Γιάννη Βίτσα πως «θα μπορούσα να ερωτευθώ έναν άνδρα».

«Ο έρωτας είναι φτερούγισμα. Όταν ερωτεύομαι δεν σκέφτομαι τίποτα. Ο έρωτας δεν έχει φύλο, ερωτεύεσαι το μυαλό ενός ανθρώπου. Και ένα παιδί εκτός γάμου θα έκανα. Θα ήθελα πολύ ένα παιδί».    

Λαμβάνετε σοβαρά υπόψιν σας τις κριτικές που σας γίνονται; Σας έχει ενοχλήσει κάποια αρνητική κριτική;

«Έχω στεναχωρηθεί από αρνητικές κριτικές αλλά το ξεπέρασα. Ο Τύπος δεν με έχει κανιβαλίσει αλλά δεν έχω δώσει και εγώ το δικαίωμα. Ακόμη και σε όσους δεν μου φέρθηκαν καλά θα πω ένα «ευχαριστώ» γιατί από την τρικλοποδιά μαθαίνεις».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...