Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Μπέτυ Μαγγίρα: «Με στενοχωρεί, γιατί είμαι εκτός δουλειάς και μου λείπει»

Αν την στενοχωρεί που η τηλεόραση βιώνει την χειρότερή της περίοδο εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της η Μπέτυ Μαγγίρα.
«Γίνονται πολλά και ωραία πράγματα ήταν καλά. Σίγουρα με στενοχωρεί, γιατί είμαι εκτός δουλειάς και μου λείπει. Από την άλλη, όμως, θεωρώ, ότι ίσως είναι για καλό, να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και η κρίση να φέρει στην τηλεόραση. Ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει τα ίδια πράγματα από ανθρώπους που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα». Όσο για την κριτική που δέχτηκαν εκείνη και η αδελφή της Ματθίλδη Μαγγίρα για την παρουσίαση εκπομπής που αφορούσε τη Eurovision αλλά και για την παρουσίαση του φεστιβάλ το 2009 είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ»: «Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό στη Eurovision. Ίσως ήθελαν να βρουν κάποιους να ρίξουν την ευθύνη. Όσο αφορά την ΕΡΤ, είχαν γράψει ότι παίρναμε 100 χιλιάδες ευρώ το επεισόδιο. Είναι τρελοί! Τους είχα προκαλέσει τότε, αν είχαν αποδείξεις, αν τις καταθέσουν. Γιατί εγώ έχω τις αποδείξεις που έκοψα από το δελτίο παροχής υπηρεσιών. Αλλά δεν βγήκε κανένας να απαντήσει επώνυμα. Δεν μπορείς να καις τον κόσμο λέγοντας αυθαίρετα πράγματα και ψέματα».
gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...