Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ "Θα έκανα σχέση με μια συνομήλικη"

Στο πλατό της εκπομπής "Ελένη" βρέθηκε σήμερα ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.

Ο ηθοποιός μιλώντας για τις σχέσεις αποκάλυψε πως δεν θα είχε πρόβλημα να κάνει δεσμό με μια γυναίκα της ηλικίας του.

"Βεβαίως και θα μπορούσα να έχω σχέση με γυναίκα στην ηλικία μου! Μου αρέσουν πολύ οι γυναίκες που δεν έχουν το άγχος της ηλικίας τους. Γίνονται πιο ενδιαφέροντες έτσι οι άνθρωποι.Έχουν να πουν περισσότερα πράγματα", τόνισε στην Ελένη Μενεγάκη.

Αναφερόμενος σε στοιχεία του χαρακτήρα του ανέφερε πως ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που συχαίνονται το ψέμα.

"Συνήθως δεν λέω καθόλου ψέματα. Είναι πιο συμφέρον να λες την αλήθεια. Δεν μπερδεύεσαι. Είναι δυσκολότερο να λες ψέματα, γιατί το ψέμα φέρνει ψέμα".

Επιπλέον χαρακτήρισε τον εαυτό του τυχερό άνθρωπο και ξεκαθάρισε ότι πάντα έβλεπε την αισιόδοξη πλευρά της ζωής.

"Πάντα θεωρούσα από παιδί πως είμαι τυχερός άνθρωπος! Έβλεπα πάντα μια αισιόδοξη, θετική και φωτεινή πλευρά σε αυτά που μου συνέβαιναν. Ακόμα και σε ένα τρακάρισμα. Το βλέπω σαν ευκαιρία να γνωρίσεις αυτούς με τους οποίους τράκαρες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...