Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Τάκης Χρυσικάκος: «Υπήρχαν στιγμές που δεν είχα να φάω»

Για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν απολύθηκε από φαντάρος μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Τάκης Χρυσικάκος.
Ο ηθοποιός θυμάται όλες εκείνες τις στιγμές που δεν είχε ούτε καν χρήματα για να φάει και τον βοηθούσαν οι φίλοι. 

«Ήταν πολύ δύσκολη εποχή για εμένα. Μέχρι να βρω δουλειά, υπήρχαν στιγμές που δεν είχα να φάω. Μετά τον στρατό, αποφάσισα να μείνω μόνος μου. Δούλευα στο θέατρο Τέχνης, σε πρωταγωνιστικούς ρόλους, ο κόσμος με αναγνώριζε και εγώ έπαιρνα το τρόλεϊ για να πάω σπίτι μου. Τις περισσότερες φορές είχα χρήματα μόνο για να πάρω ένα σουβλάκι, να φάω. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι οι φίλοι μου, πολλές φορές, με βοηθούσαν για να μπορέσω να επιβιώσω», αποκαλύπτει στο entertv ο ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...