Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Μαρία Μπεκατώρου: «Θα ήθελα πάρα πολύ να δημιουργηθεί και δεύτερος κύκλος Master Chef Junior»

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη της αναφέρθηκε στα  επαγγελματικά σχέδια.

Η παρουσιάστρια αν και δεν έχει κάνει καμία συζήτηση με το Μεγάλο Κανάλι για τον δεύτερο κύκλο «Master Chef Junior», εξέφρασε την επιθυμία της να δημιουργηθεί και δεύτερος κύκλος. 

«Όχι, δεν έχω συζητήσει. Θα χαρώ πάρα πολύ αν συμβεί. Δεν ξέρω τις προθέσεις του καναλιού. Θα ήθελα πάρα πολύ, πάντως, να δημιουργηθεί και δεύτερος κύκλος. Το "Master Chef Junior" ήταν για εμένα η καλύτερη τηλεοπτικά εμπειρία στην καριέρα μου. Εξακολουθώ να είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους του Mega, που μου εμπιστεύθηκαν αυτό το πρόγραμμα», είπε στο περιοδικό Super TV.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...