Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Ρέμος-Ρόκκος-Φουρέιρα στο Star λίγο πριν την μεγάλη τους πρεμιέρα


Αντώνης Ρέμος, Στέλιος Ρόκκος και Ελένη Φουρέιρα, λίγο πριν την μεγάλη τους πρεμιέρα.

Οι τρεις καλλιτέχνες, μίλησαν αποκλειστικά στο Star, και αν κρίνουμε από τα πειράγματα που έκανε ο ένας στον άλλον, φανταστείτε τι έχει να γίνει on stage!

Μάλιστα ο Στέλιος Ρόκκος, δε δίστασε να πειράξει ξανά τον Αντώνη Ρέμο, λέγοντας του πως τις γυναίκες του δεν τις παντρεύεται και τις κοροϊδεύει.

Τι του απάντησε ο Ρέμος;

«Εγώ είμαι πιο σοφός, γιατί η καθεμία έχει κάνει τη ζωή της!»

Προσθέτοντας πως είναι εντάξει όλες τους μιας και έχουν βρει τον κύριο που «τις πληρώνει, τις ταΐζει και είναι εκεί στήριγμα τους!»

(Τώρα αυτό ήταν "καρφάκι" ή ήταν η ιδέα μας;;;)

Τέλος, δε δίστασε ν΄αστειευτεί, λέγοντας πως...«εγώ είμαι ελεύθερος! Η Υβόννη είναι δεσμευμένη! Εγώ δεν είμαι!»

Κάντε κλικ στο video και δείτε τους τρεις καλλιτέχνες σε πολύ μεγάλα κέφια…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...