Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Αδιαφορεί για τα στημένα παπαράτσι

Καλεσμένη στην εκπομπή "Μες στην καλή χαρά" βρέθηκε το πρωί της Κυριακής, η Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Η παρουσιάστρια του "Πάμε πακέτο" μίλησε για όλους και για όλα.

Κάποια στιγμή η κουβέντα πήγε και στο στημένο παπαράτσι που συνηθίζουν να κάνουν πολλά πρόσωπα της σόουμπιζ.

Η Βίκυ όπως είπε είναι αρνητική σε όλο αυτό. Όταν μάλιστα ο Θέμης Γεωργαντάς την παρότρυνε να κάνει ένα… παπαράτσι εκείνη του απάντησε: "Με έχουν πάρει πάρα πολλές φορές τηλέφωνο για να κάνω παπαράτσι και το έχω σκεφτεί, έχω μπει σ’ αυτή τη διαδικασία γιατί όλοι το κάνουν στο χώρο μας.

Εγώ όμως έχω αφήσει πολλά πράγματα έξω από τα περιοδικά και σκέφτομαι ότι αν αρχίσω να δίνω κάτι μετά μπορεί να χάσω τον έλεγχο. Θα χάσω τη ζωή μου, την ελευθερία μου, τις επιλογές μου κι εγώ προτιμώ να ζήσω με την ψυχή μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...