Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Βέφα Αλεξιάδου: «Ταξιδεύω Αθήνα-Θεσσαλονίκη με εκπτωτικά εισιτήρια»

Για τις οικονομικές δυσκολίες που περνάει και τις περικοπές που έχει χρειαστεί να κάνει μίλησε η Βέφα Αλεξιάδου σε γνωστό lifestyle σάιτ.

«Μου χρωστάνε χρήματα εκδοτικοί οίκοι από τα βιβλία μου που τους απέφεραν πολλά έσοδα, αλλά εμένα δεν με πλήρωσαν ποτέ. Κι έτσι, πολλά πράγματα άλλαξαν και έκανα πολλές περικοπές. Και ψάχνω πάντα τις ευκαιρίες. Το ξέρεις, ότι πλέον ταξιδεύω Θεσσαλονίκη- Αθήνα, με εκπτωτικά αεροπορικά εισιτήρια που βρίσκω μέσω internet;». Αυτό δήλωσε η Βέφα Αλεξιάδου μιλώντας στο fthis.gr.

Προσθέτοντας «Έτσι (σ.σ. με εκπτωτικά εισιητήρια) θα πάω και στο Παρίσι, τον επόμενο χρόνο όπου είμαστε με την Αλεξία καλεσμένες στο Λούβρο, στην μεγάλη έκθεση μαγειρικής που θα γίνει. Κι επειδή οι διοργανωτές κατανοούν την οικονομική κρίση στη χώρα μας, μου παραχώρησαν δωρεάν χώρο να στήσω το περίπτερό μου. Να διαφημίσω την Ελλάδα για άλλη μια φορά».

Τέλος, η διάσημη μαγείρισσα πρόσθεσε πως «Για μένα δεν είναι πρωτόγνωρα όλα αυτά. Έχω ζήσει δύσκολα παιδικά χρόνια με τον πόλεμο και την φτώχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...