Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Ο Πλούταρχος και η διατροφή


Ένα ντοκιμαντέρ για την διατροφή πρόκειται να παρουσιάσει ο Γιάννης Πλούταρχος.

Ο τραγουδιστής μίλησε για το νέο του εγχείρημα στο περιοδικό 7 Μέρες TV και είπε πως: «Έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό, αλλά συναντάμε πολλά προβλήματα επειδή είναι ουσιαστικά ένα πολιτικό ντοκιμαντέρ. Μέχρι τα 22 μου χρόνια ήμουν αγρότης, έχω υπηρετήσει πάρα πολύ τη γη, όχι περιστασιακά αλλά παλάμη παλάμη. Γνωρίζω λοιπόν αρκετά για τα προϊόντα. Όταν μου είπαν ότι ο κόσμος θα ενημερωθεί για τις εναλλακτικές καλλιέργειες μου άρεσε πολύ. Η Ελλάδα μας έχει ίσως τα καλύτερα χώματα στον κόσμο. Μέσα από τον τομέα της γεωργίας θα μπορούσε η χώρα μας να βγει από την κρίση. Θέλω να πιστεύω ότι οι δυσκολίες που συναντάμε θα ξεπεραστούν και θα ολοκληρωθεί. Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι η Ελλάδα είναι μια μικρή, υπέροχη χώρα με σπουδαίο πλούτο».



Πηγή: real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...