Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Ζέτα Μακρυπούλια: «Με τους ανθρώπους που αγαπώ μπορώ να είμαι και αντικειμενική και να τους κρίνω»

Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι καλή φίλη του Θανάση Αλευρά και μίλησε για την συμμετοχή του στο «Your face sounds familiar». 

«Μα αντικειμενικά είναι πάρα πολύ καλός και πολύ ταλαντούχος! Δεν νομίζω να υπήρξε κάποιος που να διαφώνησε σ' αυτό. Και νομίζω, ότι με τους ανθρώπους που αγαπώ μπορώ να είμαι και αντικειμενική και να τους κρίνω -ακόμη και όταν κάνουν κάτι που δεν είναι καλό. Είδα λοιπόν όλες σχεδόν τις εκπομπές του συγκεκριμένου show και ο Θανάσης ήταν καταπληκτικός! Δουλεύει πάρα πολύ, με ό,τι καταπιάνεται δεν αφήνει τα πράγματα στην τύχη και στο ταλέντο που -αποδεδειγμένα- διαθέτει. Τον απασχολεί να ενημερώνεται για τα πάντα και έχει μία τακτική που εμένα προσωπικά μου πάει και μου αρέσει», δήλωσε στο περιοδικό Omikron.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...