Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Συγκλονισμένη η Δέσποινα Μοιραράκη: «Παραλίγο να χάσω τη ζωή μου»!

«Έλεγα στην Παναγία βοήθησέ με να ολοκληρώσω το έργο μου»...
Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε η Δέσποινα Μοιραράκη μετά την περιπέτεια που είχε με την υγεία της. Η επιχειρηματίας, εμφανώς καταβεβλημένη, μίλησε στο Star για τις δύσκολες μέρες που πέρασε καθώς φοβήθηκε ότι θα χάσει τη ζωή της.

«Έλεγα στην Παναγία βοήθησε με να ολοκληρώσω το έργο μου. Να πάω ένα ταξίδι για τη δουλειά μου και να κοντέψω να χάσω τη ζωή μου... ήταν πολύ δύσκολο για τους γιατρούς να ανακαλύψουν τι ακριβώς μου είχε συμβεί. Ο Δάγκειος πυρετός έχει να εμφανιστεί στην Ελλάδα πάνω από 40 έτη. Ζούσα μόνο με τους ορούς...», εξομολογείται η Δέσποινα Μοιραράκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...