Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Ίνα Λαζοπούλου: "Όταν η κόρη μου ήταν μικρή κλάταρα, έφτασα 44 κιλά και αρρώστησα"

Πάνε 16 χρόνια από τότε που η Ίνα Λαζοπούλου ανακάλυψε πως είναι έγκυος και αποφάσισε να ματαιώσει την επιστροφή της στην Αμερική, απ’ όπου ήρθε για χάρη της υγείας του πατέρα της και όπου, παρά το γεγονός ότι δεν το διαφημίζει, έπαιξε, μεταξύ άλλων, στο Broadway μαζί με την ομάδα του Frank Hatchett (που ήταν ο χορογράφος του Michael Jackson), στο βιντεοκλίπ «Revolution» του Bruce Springsteen, στο «I am working overtime» της Diana Ross και είχε κλειστό τετραετές συμβόλαιο με τον οίκο Christian Dior για τη σειρά εσωρούχων του. Σήμερα, ποζάρει με την κόρη της για το περιοδικό People και μιλάει για τη ζωή της.


«Η εγκυμοσύνη ήταν ο μοναδικός λόγος που παντρεύτηκα. Φαντάσου ότι είχα βγάλει ήδη το one way εισιτήριο επιστροφής για Νέα Υόρκη. Στο γάμο μου ήμουν 4 μηνών έγκυος, αλλά δεν φαινόμουν. Με τον πρώην σύζυγό μου (σ.σ. τον Δημήτρη Σπυρόπουλο) χωρίσαμε όταν η Alex (σ.σ. από το Αλεξάνδρα, το όνομα της πεθεράς της) ήταν 2 ½ χρόνων, αλλά μείναμε φίλοι, μέναμε και μένουμε δίπλα δίπλα και ουσιαστικά τη μεγαλώσαμε μαζί» λέει χαρακτηριστικά η Ίνα. Άλλωστε, δεν της έλειψε ποτέ η αγάπη κανενός από τους δύο. Μάλιστα, της άρεσε που είχε δύο σπίτια και δύο δωμάτια. Όσον αφορά στις επόμενες σχέσεις μας, τόσο εγώ όσο και ο πρώην σύζυγός μου ήμασταν πολύ προσεκτικοί στο ποιος έμπαινε στο σπίτι μας».

Όπως είναι φανερό σε όποιον τη γνωρίζει έστω και λίγο, η Ίνα δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να είναι παραδοσιακή Ελληνίδα μάνα. «Τη μεγάλωσα όχι σαν μαμά και κόρη, αλλά σαν να είμαστε δύο φίλες. Θυμάμαι που έμπαινε ο μπαμπάς της στο δωμάτιό της, μας έβλεπε να κυλιόμαστε στο πάτωμα και έλεγε “εγώ έχω δύο παιδιά”. Επίσης, είχα τη νοοτροπία ότι ανά πάσα στιγμή εμένα μπορεί, π.χ., να με πατούσε ένα αυτοκίνητο, οπότε ήθελα να είναι ανεξάρτητη και έτοιμη για οτιδήποτε. Σκέψου ότι μαγειρεύει από 10 ετών και εδώ και τρία χρόνια δεν με αφήνει καν να της πλύνω ή να της σιδερώσω τα ρούχα επειδή λέει ότι δεν της τα κάνω καλά. Επίσης, δεν με αφήνει να καθαρίσω για τον ίδιο λόγο». Κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει και η ίδια η Άλεξ όταν επιστρέφει, δύο ώρες μετά, από το φροντιστήριο.



«Η Ίνα σίγουρα δεν είναι σαν τις άλλες μαμάδες. Και δεν θα ήθελα να είναι. Πέρα από μαμά, είναι και κολλητή μου. Βγαίνουμε μαζί έξω, πάμε για ψώνια μαζί (και επειδή φοράμε τα ίδια νούμερα, μοιραζόμαστε όλα μας τα ρούχα) και κάθε απόγευμα, πριν ξεκινήσουν τα φροντιστήρια (σ.σ. η Άλεξ πηγαίνει στη Β’ Λυκείου), πήγαινα μαζί της στα μαθήματα zumba που διδάσκει. Επίσης, της λέω τα πάντα, όχι όπως κάποιες φίλες μου, που κρύβουν πολλά πράγματα από τους γονείς τους». Αν και, όταν έχει να κάνει με συμβουλές συναισθηματικής φύσης, είναι η Άλεξ που συμβουλεύει την Ίνα («είμαι πιο λογική από εκείνη») και όχι το αντίστροφο.

Δεν σου παίρνει πάνω από δεκαπέντε λεπτά, αφού τις δεις μαζί για πρώτη φορά, να συνειδητοποιήσεις το πόσο δεμένες και αγαπημένες είναι. Διαφορετικές μεν, αλλά με ένα μαγικό τρόπο αλληλοσυμπληρώνονται. Όπως χαρακτηριστικά λέει η Άλεξ: «Είμαστε εντελώς διαφορετικές σε χαρακτήρα. Εγώ είμαι τελειομανής, ειδικά με τη διατροφή και την καθαριότητα, κι εκείνη στο εντελώς άλλο άκρο, χύμα. Από την άλλη, μοιάζουμε σε πολλά, όπως ότι έχουμε το ίδιο body language, τον ίδιο τρόπο που κινούμαστε, περπατάμε, μιλάμε. Επίσης, έχω πάρει τα ταλέντα μου από εκείνη. Ό,τι δηλαδή έχει να κάνει με μουσική, κίνηση και τραγούδι». (Σ.σ.: Η Άλεξ είναι τραγουδίστρια στην μπάντα του σχολείου της και σκοπεύει να ασχοληθεί με το τραγούδι ερασιτεχνικά.)

Η Ίνα δεν αρνείται την ιδιαιτερότητα της σχέσης τους. Αντιθέτως επισημαίνει πως «Κάποια στιγμή, όταν μεγάλωνε, μου έλεγε “εγώ είμαι η μαμά σου”, γιατί με πρόσεχε πάρα πολύ. Μου έλεγε “πώς βγαίνεις με ανοιχτή τσάντα;”. Ερχόταν στο μάθημα zumba και μου σήκωνε τη φόρμα, όταν, πάνω στην κίνηση, έπεφτε λίγο και φαινόταν το εσώρουχό μου. Ή επειδή, σε αντίθεση με μένα, που ντύνομαι σαν άστεγη, είναι πολύ κοκέτα, με έβαζε και άλλαζα, όταν, π.χ., ξεκινούσα να πάω στο super market φορώντας πιτζάμα, μπότες και από πάνω ένα παλτό. Ουσιαστικά ο μόνος καβγάς που κάνουμε είναι για το φαγητό. Εκείνη είναι περισσότερο της υγιεινής διατροφής από μένα, οπότε μου φωνάζει γιατί έχω βάλει μια σταγόνα λάδι στο φαγητό μου παραπάνω. Σκέψου ότι έχει τύχει να κρύβομαι κάτω από την κουβέρτα και να τρώω κουλουράκια ή σοκολάτες για να μη μου γκρινιάζει».
"Δεν είναι ακριβώς αλήθεια αυτό" φέρνει αντίρρηση η Άλεξ. "Μία φορά την εβδομάδα την αφήνω να φάει ό,τι θέλει. Αλλά τις υπόλοιπες μέρες πρέπει να προσέχει, αν θέλει να διατηρήσει το σώμα της"

 Η παραπάνω σχέση όμως δεν προέκυψε τυχαία. Τα πρώτα χρόνια η Ίνα επέστρεφε από το μαγαζί όπου τραγουδούσε ξημερώματα, περίμενε ξύπνια να πάει 8.00 η ώρα για να ξυπνήσει η Άλεξ και να την πάει στο σχολικό και μετά έπεφτε για ύπνο. «Κλάταρα, έφτασα 44 κιλά και αρρώστησα. Οπότε μετά σηκωνόταν κάποιος άλλος. Αλλά γενικά μέχρι η Άλεξ να πάει 3 την είχα συνεχώς μαζί μου. Και δεν έβαλα ποτέ baby sitter, γιατί είμαι πολύ ζηλιάρα και δεν ήθελα το παιδί μου να υπάρχει πιθανότητα να αγαπήσει μια ξένη. Ουσιαστικά ήμασταν μαζί όλη μέρα, κάθε μέρα, αφού η Άλεξ κοιμόταν όταν εγώ πήγαινα στο μαγαζί. Ακόμη και το καλοκαίρι, στην περιοδεία, την έπαιρνα μαζί μου. Ήμασταν και είμαστε αχώριστες».

Διάβασε περισσότερα στο People που κυκλοφορεί

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...