Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Θανάσης Τσαλταμπάσης: «Μου αρέσει ο γάμος ως μυστήριο και ως έθιμο»

Για την σύντροφο του και συμπρωταγωνίστρια του στο κινηματογραφικό του ντεμπούτο «Πέμπτη  & 12 » μίλησε ο γνωστός ηθοποιός.


Η Αγοραστή Αρβανίτη είναι η σύντροφος του Θανάση Τσαλταμπάση τα τελευταία πέντε χρόνια και φαίνεται πως βρήκε στο πρόσωπο της την γυναίκα της ζωής του. «Με την Αγοραστή νομίζω πως έδεσε το γλυκό. Όταν είσαι τόσα χρόνια με κάποιον άνθρωπο υπάρχει λόγος. Αλλιώς είναι ψυχοφθόρο ή τρελό. Όσο για το αν κάνει σχέδια γάμου, ο διάσημος ηθοποιός δήλωσε: «Δεν κάνω όνειρα αλλά από την στιγμή που έχω βρει τον άνθρωπό μου θα ήθελα να γίνει. Μου αρέσει ο γάμος ως μυστήριο και ως έθιμο.

Στην ίδια συνέντευξη μίλησε για τα κριτίρια με τα οποία επέλεξε την ηθοποιό και σύντροφό του Αγοραστή, να πρωταγωνιστήσει στο κινηματογραφικό του ντεμπούτο με τίτλο «Πέμπτη και 12». « Τελείωσε τη σχολή της, και είδα πόσο ζεστά έχει πάρει το θέμα της υποκριτικής. Εάν δεν ήταν έτοιμη, θα ήμουν ο πρώτος που θα της έλεγε να μην το κάνει. Ήθελα η πρώτη της δουλειά να είναι μαζί μου, για να δει με έναν ωραίο τρόπο αυτό που κάνουμε» είπε ο Θανάσης Τσαλταμπάσης.


Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...