Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ήρθε μια νέα ζωή στον κόσμο κι εγώ θα μετράω τα κιλά στη ζυγαριά;»

Η Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για τα κιλά, που πήρε κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης της!


«Με τη διαιτολόγο μου βγάλαμε μία διατροφή για την εγκυμοσύνη, που με βοήθησε πολύ. Ήταν και ασφαλές για το μωρό αλλά βοήθησε κι εμένα στο να μην πάρω το ίδιο βάρος που πήρα την πρώτη φορά και τα καταφέραμε, σε κάποιο επίπεδο» είπε στην εκπομπή «Μελέτησέ το». 


Και τόνισε: «Κι εγώ αυτές τις λαμπερές που γεννάνε και βγαίνουν από το μαιευτήριο χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα γραμμάριο, τις θαυμάζω και θα ήθελα πολύ να είμαι σαν κι αυτές. Αλλά δεν είμαι! Δεν θα σταθώ σε αυτό. Εδώ έρχεται μια νέα ζωή στον κόσμο, γεμίζει το σπίτι μας με αγάπη και χαμόγελα κι εγώ θα μετράω τα κιλά στη ζυγαριά; Όχι, δεν θα το κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...