Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ποιος δήλωσε: «Γνώρισα τον αδελφό μου πριν ενάμιση χρόνο»;

Βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο του θεάματος και έχει στο ενεργητικό του πολλές επιτυχίες.


Ο ίδιος αποφεύγει να μιλάει για την προσωπική του ζωή, ωστόσο πρόσφατα αποκάλυψε ότι έχει δυο αδέλφια από τον δεύτερο γάμο του πατέρα του. 


«Τον αδελφό μου τον γνώρισα πριν από ενάμιση χρόνο. Έχουμε μια απόσταση βεβαίως», αποκάλυψε στο Λοιπόν ο Δημήτρης Παπάζογλου και συνέχισε:

«Γνωριστήκαμε πριν από ενάμιση χρόνο και ως τότε δεν είχαμε καμία επαφή. Από το 1993 ήξερε ότι υπάρχω, ότι είμαστε αδέλφια, αλλά για κάποιους λόγους δεν θέλησε να γνωριστούμε. Γνώριζα την ύπαρξή του, γιατί είμαι πιο μεγάλος, ο αδελφός μου αγνοούσε τη δική μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...