Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Λάκης Γαβαλάς: «Το όνειρό μου είναι να ανακτήσω αυτά που έχασα»

Του έχει αφήσει «ουλές» αυτή η περιπέτειά του με την φυλακή;


«Ένας λόγος που δέχτηκα την πρόταση για το “Dancing” και ξεκίνησα ταυτόχρονα το κλαμπ και το μαγαζί είναι για να κρατάω συνεχώς το μυαλό μου απασχολημένο. Υπήρχαν στιγμές που αφηνόμουν και σκεφτόμουν και η θλίψη ήταν
προδιαγεγραμμένη. Η θλίψη για την αδικία. Το κακό είναι ότι μέχρι σήμερα δεν κάνουν τίποτα. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Τα κόμματα έχουν φαλιρίσει, χρωστάνε χρήματα παντού και κανείς δεν τα ζητάει. Γιατί δεν γινόμαστε εμείς δικαστές να γίνουν αυτοί οι ένοχοι να τους κλείσουμε μέσα να τελειώνουμε; Γιατί διεκδικούν ακόμα ψήφους και μακιγιάρονται και βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα; Πρέπει να μπουν όλοι μέσα! Τι έχουν κάνει αυτοί για την Ελλάδα; Εγώ δεν υποσχέθηκα κάτι που δεν έκανα! Ήταν η δική τους αναξιοπιστία που με κατέστρεψε. Ξαφνικά εγώ βρέθηκα στη φυλακή. Ποτέ δεν έπαψα να αγαπώ την Ελλάδα, γιατί δεν είμαι ελληνιστής αλλά Έλληνας. Αυτοί όμως δεν πρέπει να λέγονται Έλληνες. Το όνειρό μου είναι να ανακτήσω αυτά που έχασα, με κυριότερο την αυτοπεποίθησή μου και την ηρεμία μου» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...