Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Robert Redford - Michael Douglas: Λατρεύουν την Ελλάδα! (video)

Για τη μεγάλη αγάπη τους στην Ελλάδα μίλησαν οι σταρ του Χόλιγουντ Robert Redford και Michael Douglas στο κόκκινο χαλί των «Χρυσών Σφαιρών»! 


Μάλιστα ο βραβευμένος με Όσκαρ Redford ρώτησε σε άπταιστα... ελληνικά ομογενή ρεπόρτερ «τι κάνεις;», αποκαλύπτοντάς του ταυχρόνα ότι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έμενε στην Κρήτη με την οικογένειά του! 


«Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 μαζί με την οικογένειά μου μείναμε λίγο έξω από το Ηράκλειο για πέντε μήνες και μετά πήγαμε στην Αγία Τριάδα, από την άλλη πλευρά του νησιού και μείναμε κι εκεί λίγο καιρό. Λατρεύω την Ελλάδα, είχα διαβάσει γι’ αυτήν και ήθελα να ζήσω στη χώρα σας», είπε, χωρίς να κρύψει τη μεγάλη αγάπη του για τον ελληνικό λαό.

Παράλληλα ο Michael Douglas ενθουσιασμένος δήλωσε στους ομογενείς δημοσιογράφους του Greekreporter.com

.«Δεν θα πιστέψετε πόσες φορές έχω πάει στην Ελλάδα. Έχω γυρίσει όλα τα νησιά. Πέρσι επισκέφτηκα την Αθήνα μαζί με τα παιδιά μου. Είναι μια πανέμορφη χώρα, το φαγητό είναι εκπληκτικό. Ο γιος μου λατρεύει την ελληνική ιστορία και μυθολογία και γι’ αυτό ήρθαμε και την τελευταία φορά. Είναι υπέροχη χώρα».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...