Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Μπογδάνος: Οι γυναίκες δεν μου την πέφτουν, τους την πέφτω εγώ

Έγινα σκληρός με την Καινούργιου και το μετάνιωσα, εξομολογήθηκε σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο παρουσιαστής


Για τη σχέση του με τις γυναίκες, αλλά και την επίθεση που έκανε στην Κατερίνα Καινούργιου, την οποία και μετάνιωσε μίλησε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος στην κάμερα της εκπομπής JOY.


«Στο πρόσωπό της χτύπησα περισσότερα πράγματα από όσα πρεσβεύει η ίδια, προσωπικά ή ατομικά. Συμβολοποίησα τη ξανθιά στην ελληνική τηλεόραση, η οποία δεν είναι το αγαπημένο μου “αντικείμενο” – γιατί συνήθως περί αντικειμένου και όχι περί υποκειμένου πρόκειται. Αυτό, λοιπόν, δεν αφορά την κυρία Καινούργιου. Βρέθηκε στη λάθος στιγμή, στο λάθος μέρος και είπε τη λάθος ατάκα. Έτυχε στις ελάχιστες φορές που γίνομαι σκληρός με κάποιον, γιατί έχω κατηγορηθεί και γι’ αυτό, δεν το κάνω συχνά, δεν το ‘χω ως άνθρωπος. Το αποφεύγω αυτό, απλά σε κόβω!  Τις ελάχιστες φορές που γίνομαι σκληρός, μετά το μετανιώνω», είπε ο δημοσιογράφος για την Κατερίνα Καινούργιου.

Όσο για τη σχέση του με τις γυναίκες; «Οι γυναίκες δεν μου την πέφτουν γιατί προλαβαίνω να τους την πέσω εγώ. Υπάρχουν γυναίκες της δικής μου ηλικίας, που σου καθιστούν σαφές πως είναι διαθέσιμες – δεν μιλάω για 16χρονα, 18χρονα και 19χρονα που έχουν εκτραχυνθεί τελείως. Υπάρχουν αυτές, υπάρχουν κι άλλες που σου λένε “φιλαράκο, μη! Δεν…”. Είμαι λίγο πέφτουλας, αλλά δεν ξέρω και τι θα πει αυτό. Δεν έχω ατάκες τύπου Ψάλτη. Είμαι ένας πολύ διακριτικός πέφτουλας. Είμαι ή  πολύ διακριτικός, ή πολύ ευθύς. Είμαι της άποψης πως πρέπει να χωθείς σε μια γυναίκα, μιλώντας για ένα σοβαρό ζήτημα. Μίλα για σοβαρά πράγματα στις γυναίκες, μπορεί να τα καταλάβουν και να πάει καταπληκτικά η κατάσταση ή μπορεί να μην τα καταλάβουν και να θαμπωθούν. Μπορεί και να ξενερώσουν! Όλα έχουν το ρίσκο τους», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...