Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Καλίδης: Tα σκαλιά της Ευελπίδων είναι πολύ της μόδας

Ο τραγουδιστής Πάνος Καλίδης μίλησε για τη σύλληψη του για παράνομη οπλοφορία στο περιοδικό "EΓΩ! Weekly".


"Δεν ήταν τόσο δύσκολη στιγμή για μένα, όπως ενδεχομένως φαντάζεστε. Έζησα κάτι που έχουν περάσει χιλιάδες άνθρωποι. Ήμουν απόλυτα ψύχραιμος. Ήμουν μαζί με δύο φίλους μου. Ήξερα τι θα αντιμετώπιζα, ποιες θα ήταν οι συνέπειες, και γι΄ αυτό δεν αντέδρασα καθόλου. Εξάλλου, τον τελευταίο καιρό τα σκαλιά της Ευελπίδων είναι πολύ της μόδας, τόσοι πολιτικοί τα ανεβαίνουν" δήλωσε ο τραγουδιστής.


Στην ερώτηση του δημοσιογράφου για ποιο λόγο οπλοφορούσε, ο Πάνος Καλίδης σημείωσε: "Η απάντηση του δικηγόρου μου με καλύπτει απόλυτα. Για αυτοπροστασία. Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, νιώθω ανασφάλεια. Φυσικά και δεν συμβουλεύω κανέναν να κάνει κάτι τέτοιο. Είναι επικίνδυνα παιχνίδια αυτά. Τέλος πάντων, είναι ένα γεγονός που θέλω να ξεχάσω και δεν μου αρέσει να το συζητώ".

"Είχα κάνει τρεις φορές αίτηση για οπλοφορία, αλλά απορρίφθηκε. Από όσο καταλαβαίνω, όπλο στην Ελλάδα παίρνεις μόνο αν έχεις μέσο" τόνισε.

Πηγή: ΕΓΩ! Weekly 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...